Logga in som butik eller leverantör

REKLAMATIONSHANTERING

Effektivare kundvård med ClearOn

                                     logotyp,scjohnson                

Det är viktigt att ta hand om och vårda sina kunder. ClearOns digitala kundvård erbjuder en effektiv och smidig hantering av reklamationer och ersättningar, där kunden kompenseras på ett miljövänligt och kostnadseffektivt sätt direkt i mobilen.

Exempel på kundvård kan vara att skicka Sverigecheckar som pris i tävling, ersättning vid reklamationer eller skapa egna vaucheckar för trogna konsumenter. Skapa nöjdare kunder redan idag! 

 

- Med digitala kuponger kan vi göra en konsument nöjd i direkt anslutning till kontakten. Det är bekvämt och mycket uppskattat av båda parter.

Madeleine HK Scan

NöjdKund Garanti med SC Johnson

                      logotyp,scjohnson                

För SC Johnson är det viktigt att deras kunder är nöjda med företagets produkter och för att påvisa detta erbjuder företeget pengarna tillbaka till de kunder som inte är nöjda med sina köp av företagets produkter. 

Reklamationen hanteras via en webblösning där kunden uppger sitt namn, telefonnummer alternativt e-post adress och därefter skickar företaget en värdekupong på produktens summa till kundens valda alternativ.

- När ClearOn informerade mig om möjligheterna runt NöjdKund Garantin tvekade vi inte. Att på ett enkelt sätt kunna säkerställa att våra konsumenter är nöjda och känner sig trygga är viktigt och vi vet av tidigare erfarenheter att denna typ av kommunikation ökar försäljningen.

Anette F SC Johnson Sweden AB