Logga in som butik eller leverantör

En kupong i hyllan är det enklaste och mest kostnadseffektiva sättet att skapa impulsköp i butik.

Per Andersson Arla Foods

Med ClearOns innovativa tjänster har vi ökat vår lösnummerförsäljning.

Michael Fristedt Aftonbladet

Jag uppfattar ClearOn som en trygg och stabil samarbetspartner med innovativt DNA.

John Svensson Axfood

Pontus och Kuponginlösen /ClearOn har alltid prioriterat vår bransch med kreativitet, målmedvetenhet och framåtanda. Resultatet är alltid på topp, år efter år.

Bengt Hedlund Convenience Stores Sweden
http://www.clearon.se/inspiration/
Arla och ClearOn har ett mångårigt samarbete som präglats av ömsesidig förståelse för varandras affärer.

Arla och ClearOn har ett mångårigt samarbete som präglats av ömsesidig förståelse för varandras affärer.

Kicci Glans Arla Foods

    Clear Event Stockholm

    16 maj 2019 på Berns

     

    Berns_mini.png

    Varmt välkommen till Clear Event 16 maj! 

    Den 16 maj bjuder vi in till Clear Event frukostseminarium på Berns i Stockholm. Bland annat kommer Lasse Nordström och berättar om sina hetaste tips kring shopper / action marketing. Vi berättar om senaste nytt från ClearOn samt bjuder på inspirerande kundcase. Avslutningsvis kommer Frida Åkerlund från Retail Academics Research Institute och berättar om en omfattande studie som vi har genomfört tillsammans under vintern. Studien visar hur kupongkampanjer står sig i förhållande till övriga typer av kampanjer på marknaden. 

    Vi lovar en innehållsrik förmiddag på Berns Salonger. Eftersom vi har ett begränsat antal platser är det bäst att du anmäler dig redan idag för att säkra en plats.

    Fungerar inte formuläret? Testa den här länken