Logga in som butik eller leverantör

INSPIRATION

Mässor och Event

19 mar
Vi ses väl på Innoday?
Waterfront

26 apr
Dagabs Servicehandelsdag
Kistamässan i Stockholm

9 sep
Clear Event 2020
Berns i Stockholm

Mer information kommer

Presentationer från Clear Event
3 oktober 2019

  • Alla kedjorna är överens om att de vill ha hjälp att bygga butikens attraktionskraft genom att skapa upplevelse för shoppers i butik. Samtidigt är kedjorna är överens om att det viktigaste för ett säljbesök är att hylla och säljplats ser bra ut efter besöket.
    Vill ni veta mer om studien Butikernas förväntningar på säljkåren finner du den här: Butikernas förväntningar på säljkåren
  • ClerarOn erbjuder ett brett nätverk av ledande media parters och flera färdiga moduler för mobilannonsering, mobilmarknadsföring och sociala medier, vi kan erbjuda färdiga lösningar och tjänster som driver försäljning och ökar varumärkeskännedomen.
    Vill ni veta mer finner du presentationen här: Vårt breda nätverk

  • ClearOn Insight ger en inblick kring Kupongens betydelse för marknadsföring och försäljning i butik. Vill du vet mer om hur du jobbar strategiskt med kupongkampanjer samt optimerar utfallet ytterligare på era kampanjer finner du materialet här: ClearOn Insight
  • Vill ni veta mer om vem som använder kuponger finner ni presentationen här: Vem är kuponganvändaren

  • Vår sammanställning över centrala nyckeltal och fakta om kuponger ¨Visste du att¨ finner du här: Nyckeltal och fakta om kuponger

  • Köket, digitala kuponger

En kupong i hyllan är det enklaste och mest kostnadseffektiva sättet att skapa impulsköp i butik.

Per Andersson Arla Foods

Oavsett om det är volym eller prövoköp vi vill driva så är kuponger ett starkt säljverktyg för oss.

Anneli Svanborg-Westman ATG

Med ClearOns innovativa tjänster har vi ökat vår lösnummerförsäljning.

Michael Fristedt Aftonbladet
http://www.clearon.se/inspiration/
Arla och ClearOn har ett mångårigt samarbete som präglats av ömsesidig förståelse för varandras affärer.

Arla och ClearOn har ett mångårigt samarbete som präglats av ömsesidig förståelse för varandras affärer.

Kicci Glans Arla Foods

ClearOn har alltid prioriterat vår bransch med kreativitet, målmedvetenhet och framåtanda. Resultatet är alltid på topp, år efter år.

Bengt Hedlund Convenience Stores Sweden

    KONTAKTA mig