Ersättning och belöning till dina kunder

Customer care – eller kundvård – är en nödvändighet för ditt företag för att underhålla och stärka nöjdheten hos era kunder. Företagande handlar om relationsbyggande. En stark relation är avgörande för din framgång som företagare. Nöjda kunder är inte något du får, det är något du förtjänar!

Belöna dina kunder och samarbetspartners, vid speciella tillfällen eller när du vill ge dem en extra uppmuntran. Det kan du enkelt göra med våra digitala eller fysiska värdecheckar. Värdecheckar är även en bra lösning för att bygga kundlojalitet.

Vi kan även skräddarsy värdecheckar så att de anpassas efter just era behov.

Ta seriöst på kundens klagomål och försök att sätta dig in i kundens situation. Med våra tjänster ”Pengarna tillbaka” och ”Garantikampanj” kan du enkelt ersätta kunden vid reklamationer.

Och glöm inte, för att bedriva god kundvård måste du även se till att bedriva en bra personalvård. Att skicka en hälsning med en glasscheck inför sommaren eller en värdecheck med lussekatter inför jul, det kan göra personalen väldigt glad.

 

Ersätt direkt till mobilen eller via mail

Med vår kundvårdstjänst ersätter du kunder effektivt, direkt till deras mobil eller utskick via brev eller mail. Skicka Sverigecheckar med fasta värden eller lägg upp egna skräddarsydda digitala varucheckar med valfritt värde.

 

En smart lösning

Med vår digitala kundvårdstjänst kan du snabbt och enkelt kompensera dina kunder i realtid. Vårt samarbete med flera av Sveriges största mat- och servicebutiker gör att mottagaren hämtar ut sin belöning eller kompensation i en närliggande butik.

Föredrar du fysiska checkar så ordnar vi självklart det också. Läs mer om det här!

Fördelar Customer Care

  • Bygger kundlojalitet
  • Skapar bra relationer
  • Ger nöjdare kunder
  • Ökar ditt företags/varumärkes trovärdighet
  • Ger gladare personal
För digital kompensation / belöning
  • Kompenserar kunder i realtid
  • Miljövänlig
  • Kostnadseffektiv
  • Spårar inlösen och får full uppföljning

Passar perfekt för:

  • Värdecheckar till trogna konsumenter
  • Företagsgåvor vid jul
  • Ersättning vid reklamationer med exakta värden
  • Egna varucheckar som belöning
  • Presenter till anställda
  • Glasscheckar till kunder