Ersättning och belöning till dina kunder eller personal

Customer Care – eller kundvård – är en nödvändighet för ditt företag för att underhålla och stärka nöjdheten hos era kunder och personal. Företagande handlar om relationsbyggande. En stark relation är avgörande för din framgång som företagare. Nöjda kunder och personal är inte något du får, det är något du förtjänar!

Belöna dina kunder, samarbetspartners och personal, vid speciella tillfällen eller när du vill ge dem en extra uppmuntran. Det kan du enkelt göra med våra digitala eller fysiska värdecheckar. Värdecheckar är även en bra lösning för att bygga kundlojalitet.

Vi kan även skräddarsy värdecheckar så att de anpassas efter just era behov.

Ta seriöst på kundens klagomål och försök att sätta dig in i kundens situation. Med våra tjänster ”Pengarna tillbaka” och ”Garantikampanj” kan du enkelt ersätta kunden vid reklamationer.

Och glöm inte, för att bedriva god kundvård måste du även se till att bedriva en bra personalvård. Att skicka en hälsning med en glasscheck inför sommaren eller en värdecheck med lussekatter inför jul, det kan göra personalen väldigt glad.

Ersätt direkt till mobilen eller via mail

Med vår digitala kund- och personalvårdstjänst skickar du snabbt och effektivt, direkt till deras mobil eller via mail. Det går förstås även att göra fysiska utskick med brev. Skicka ClearOns Sverigecheckar med fasta värden eller lägg upp egna skräddarsydda digitala varucheckar med valfritt värde.

 

En smart lösning för digital kund- och personalvård

Med vår digitala kundvårdstjänst kan du snabbt och enkelt kompensera eller belöna dina kunder och personal i realtid. Vårt samarbete med flera av Sveriges största mat- och servicebutiker gör att mottagaren hämtar ut sin belöning eller kompensation i en närliggande butik.

Föredrar du fysiska checkar så ordnar vi självklart det också. Läs mer om det här!

Välj den lösning som passar bäst

  • Värdecheckar – vi erbjuder våra egna värdecheckar ”Sverigechecken”, Glasscheckar samt skräddarsydda värdecheckar. Läs mer om de här!
  • Mobila presentkort – Genom vår tjänst skickar du enkelt en gåva eller belöning snabbt, enkelt och smidigt. Läs mer här eller gör din beställning här!
  • Garantikampanj – vi ersätter dina kunder när de är missnöjda. Vill du höra mer – kontakta oss.
  • Pengarna tillbaka – behöver du ersätta kunden vid en reklamation. I vårt system kan du kompensera kunden direkt. Vill du höra mer – kontakta oss.
  • Send a gift – Skapa interaktion mellan varumärke, kund och mottagare. Läs mer här!

Customer Care passar perfekt för många tillfällen, här är några exempel:

  • Ersättning vid reklamationer med exakta värden
  • Värdecheckar till trogna konsumenter
  • Företagsgåvor vid speciella tillfällen
  • Presenter till anställda
  • Brand ambassadörer/influencers
  • Vinster vid konsumenttävlingar i butik/online
  • Lojalitetspremiering i kundklubbar

Fördelar Customer Care

  • Bygger kundlojalitet
  • Skapar bra relationer
  • Ger nöjdare kunder
  • Ökar ditt företags/varumärkes trovärdighet
  • Ger gladare personal

Fördelar digital kompensation & belöning

  • Kompenserar kunder i realtid
  • Miljövänlig
  • Kostnadseffektiv
  • Spårar inlösen och får full uppföljning